alhamdullillah!
alhamdullillah!
alhamdullillah!

Syukur!-

" bersedia la nak jadi aunty, dan sedo lah anda bukan muda lagi..okey- "

hehe- ni la sms pertama aku dpt pg2 buta ini- hehe-
alhamdullillah, penantian akak dan abg iparku selama 2 thn telah berakhir- err, ssalah! penantian seluruh keluarga ku juga ,saudara2 ku, teman2 yg kenal akak aku jugak- hehe-

aku dh reply..pastu abg ipar aku laks reply kata " mcm2 yong nak mkn, jenuh mencari.." ekekeke- sgt cumil ar- ar!! beshnyer- coti ritue- akak dan abg ipo ada kata, kite kene usaha ni,sebelum abg apis n kak lena kawen bulan 6 nanti, takut diorg dpt baby luu..ahahha- alhamdullillah-

heee- tersenyum girang di pagi hari.. :)

tentulah sekrg ni akak ku dan abg iparku..adalah insan2 yg sgt bahgia dan gumbira ketika ini- Alhamdullillah- dan tak lupa jua bundaku dan ayahanda ku tercinta- arr! pasti semua mengucapkan "alhamdullillah, syukur ..lega.." :)
Allhamdullillah.. terima kasih Allah

"Semoga Allah memelihara kandungan kakak ku .. ameen.."

doakan utk kesejahteraan mereka yek!
terima kasih! =)

dan ingat lah.. -

" setiap kesukaran itu pasti akan berakhir dgn sesuatu yg baek, jadi kite hanya perlu tabah, terus berusaha, berdoa tidak putus, jgn sesekali putus asa..dan yg terakhir..bertawakal lah pada Allah"..

"sesungguhnya ape pown yg berlaku di dlm sebuah kehidupan ini adalah dugaan dari Allah..bersyukur lah.. segalanya pasti ada hikmah! "

7 comments:

Yeah!!..hehe, bila lak nk dpt baby? :p

bila tiba masanya
hehe :p

tahniah2. baby memang cute. hehe

kes3- tahniah tuk akak ku.. hehe

tahniah dah jd makcik! hehehe.
lun da jd mkcik tuk kali yg ke-24. hahaha

haaa!! biar betul???
anak akak dan abg lun eyh?? wahh!!-

beshnyer- ;)

[url=http://MirSkidok.ru/chernogoriya/]туры в черногорию[/url]
[url=http://MirSkidok.ru/tury-v-egipet-v-yanvare/]путевки в египет на двоих[/url]


Компания MirSkidok.ru осуществляет деятельность в сфере услуг уже более десятка лет, осуществляя совсем новый путь к решению такого важного вопроса, как организация отдыха. В MirSkidok.ru работает команда профессионалов высокого класса, имеющие огромный опыт в туристической сфере.
Основные принципы работы MirSkidok.ru состоят в индивидуальном подходе, внимательном отношении к каждому клиенту, продавая качественные услуги по наиболее низким ценам. Во всех офисах MirSkidok.ru общая база предложений, которая периодически обновляется, поэтому цены во всей сети одинаково низкие. Чтобы стать счастливым обладателем лучшего тура по наиболее выгодной цене, достаточно знать, где располагается ближайший офис MirSkidok.ru.
В концепцию развития магазина входит ограниченное число поставщиков туристических услуг, чтобы качество и класс обслуживания оставался всегда на высоком уровне. MirSkidok.ru является профессиональной сетью агентств, которые специализируется не только на одних «горящих» турах, путевках со скидками и бонусами на приближающиеся выходные или праздничные дни, но также и на турах с ранним бронированием.
Число клиентов Мира скидок неумолимо увеличивается с каждым днем. В планах Мира скидок - активно расширять сеть по всей стране, внедрять новые проекты для более комфортабельного времяпрепровождения клиентов.

[url=http://MirSkidok.ru/horvatiya/]хорватия 2013[/url]
[url=http://MirSkidok.ru/kurorty-turcii/belek/]белек турция[/url]

About Me

My photo
No mountains too high enough, no oceans too wide. Cause together or not, our dance won't stop. Let it rain, let it pour. What we have is worth fighting for. You know i believe, that we meant to be. *takdir Allah dah tentukan yg terbaik utk kita*

Just Remember

When things are down
And you are out of your mind
Remember just remember
Allah is The Kind.

When your life is in darkness
And nothing is right
Remember just remember
Through the darkness,
Allah is The Light.

When nothing makes sense
And your heading for demise
Remember just remember
It doesn't make sense, but Allah is The Wise.

When times are troubled
And no one seems to care
Remember just remember
Allah won't hurt you, He is The Fair.

When your heart is breaking
And your pain makes you fall
Remember just remember Allah Sees it all.

When you are weak
And the road seems long
Remember just remember
Seek strength from The Strong.

When life is a burden
And everything is unstable
Remember just remember
Allah is The Able.

When the way is cloudy
And there is no one by your side
Remember just remember
Allah is The Only Guide.

When no one wants to listen
Or is willing to lend an ear
Remember just remember
Allah is always ready to hear.

When you are poor and penniless
And you are stuck in a niche
Remember just remember
Allah is The Rich.

When you are down in your misery
And there is nowhere to run
Remember just remember
You can always run to The One.

And when your scars are hurting
And your heart is in fear
Remember just remember
Allah is really here.

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

Followers