assalamualaikum!
16 Feb 2009

hee! my first day clinical- aneh! aneh! aneh!

pagi2 jalan pegi sepital- huuu- suasana yg sgt berbeza- rasa cam semua org tgk- rasa cm org aneh jek- hehe- first day kan :p

msk2 ruangan pertemuan Radiology tu...huuu! apesal seniors ramai ini- juniors batch aku 5 ketul jek- ekeke- lgk 15 org semua seniors- haiyoo!- inferior beb! tapi takpelah- diorg best dan baek- tapi ade gaya2 cam kitorg kene buli tuk wat journal pada setiap minggu- hoho! takpelah terima jek la- tak rugi pown kan- tambah ilmu- hehe :p

semangat! hehe- walupown cam saket pale gak nie- tadi duk dlm ruangan yg agak panas- ade penghawa dingin tp tak bukak- ketuk sikit baru taw. hoho!- sampai dh peluh2 baru nk on AC- aduii lar- :p

"semoga dipermudahkan"
"semoga selama clinical ini aku dpt byk manfaat, ilmu"

doakan aku..doakan kami..

okeh! pada semua! bersemangat lah!! - ape pown yg terjadi, betapa susah- tempuhi sajek oke!
ape pown- klu kite bersihkan hati- buat sesuatu dgn hati yg senang!- semua nya rasa mudah- huuu-

klu suke semua jd mudah- buat jek yg termampu-
kite berusaha semampu kita, kite berdoa tidak putus.. kite bertawakal-
segala kesudahan itu adalah dari Allah- setiap sesesuatu pasti ada hikmah!

yer! yakinlah bahwa segala yg berlaku itu ada hikmahnya-

hidup ibarat roda- setiap kita ada putaran nya- atau kita bisa menhentikan roda itu utk berada terus di atas tetapi kita ketinggalan ke belakang. atau biarkan roda berputar.. tapi kita maju menuju apa yg kita impikan.. ? "up" dan "down" dlm kehidupan itu harus- resam utk terus ke hadapan! weee! ekekeke :p

"semoga segala urusan kita di permudahkan.."

ameen-

:)

0 comments:

About Me

My photo
No mountains too high enough, no oceans too wide. Cause together or not, our dance won't stop. Let it rain, let it pour. What we have is worth fighting for. You know i believe, that we meant to be. *takdir Allah dah tentukan yg terbaik utk kita*

Just Remember

When things are down
And you are out of your mind
Remember just remember
Allah is The Kind.

When your life is in darkness
And nothing is right
Remember just remember
Through the darkness,
Allah is The Light.

When nothing makes sense
And your heading for demise
Remember just remember
It doesn't make sense, but Allah is The Wise.

When times are troubled
And no one seems to care
Remember just remember
Allah won't hurt you, He is The Fair.

When your heart is breaking
And your pain makes you fall
Remember just remember Allah Sees it all.

When you are weak
And the road seems long
Remember just remember
Seek strength from The Strong.

When life is a burden
And everything is unstable
Remember just remember
Allah is The Able.

When the way is cloudy
And there is no one by your side
Remember just remember
Allah is The Only Guide.

When no one wants to listen
Or is willing to lend an ear
Remember just remember
Allah is always ready to hear.

When you are poor and penniless
And you are stuck in a niche
Remember just remember
Allah is The Rich.

When you are down in your misery
And there is nowhere to run
Remember just remember
You can always run to The One.

And when your scars are hurting
And your heart is in fear
Remember just remember
Allah is really here.

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

Followers