buzz buzz buzz

huuu- nk booking flight ticket air asia pada 05062009 dan 08062009.

actually, tak tahu dpt balik ke tidak..tetapi harga tiket sgt murah.. Rp 243k sahaja pergi dan balik..
Kira2- kalu mmg tak dpt balik..burn jek la tiket itu. hoho-
aku sgt berkobar2 ingin pulang sbb nyer amalia..housemate aku pown pulang sama-sbb kenuri kahwen abgnya pada hari Ahad. Abg aku laks hari Sabtu. hehe- so, ade teman la..takde la sorg2 jek nanti. bukan pe..tak berani gak sebenarnyer.hoho-

berjaya kah aku pulang ke Malaysia 05062009 nanti?

aku rendu family!
adesss- huuuuuuuuu-
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

hmm 1 : aku rasa nk berenti tulis blog la
hmm 2 : aku rasa dah tamo online ym aku
hmm 3 : rasa2 leyh tak aku tinggalkan blog ini?

buleyh tak aku tinggalkan segala nya?
ini entry terakhir?

tanda tanya?

aku rasa sekrg ni aku sgt tidak stable
aku rasa aku agak tertekan..grrr! kdg2 duk sorg2 lam bilik- aku leh jek menangis-
bila lepas solat..nangis lagik..tambah bila teringat mak dan abah..
nangis lagi bila teringat kisah2 lalu yg berlaku
nangis lagi bila aku merasa.. aku tidak mampu..
cengengnyer aku..kuat menangis sekrg ini- tapi bukan di depan kwn2..bukan di hadapan sesiapa..bukan ketika ckp tepon dgn mak, oyh tidak- aku tak buat mereka risaukan aku..aku buleh hadapinya..
hanya ketika aku sendiri..aku akan menangis..
exams utk posting radiology lagik 2 weeks- aku kene lulus dgn cemerlang!- "doakan aku yek"

haish! semangat dtg la..tolg la dtg..
aura- meh laa temani aku.. dtg laa dekat aku-
temani aku sampai aku selesai di sini..
semangat dtg la!!! huuuuuuuuu
\"semoga kamu ddipermudahkan segala urusan..bahgia dunia akhirat"/



psss-aku ada impian baru, kwn2 aku ajak tour europe after 1 year keje nanti! weee! :p
impian 2 : aku nk beli sebuah rumah sbg harta aku utk aku menyempurnakan impian ke 3 aku nak jadi kan umah itu utk anak2 yatim-impian ke 4, rahsia! huu, semoga impian menjadi kenyataan.ameen-


huuu
finalle
adioss semua!

"salam kaseh dan syg!" =)

5 comments:

niasa lah tu bila teringat org2 kat umah je mesti rs nk semangat down ihihih..i've been through it dulu2 :)

yerp..huuu

thanx kak chomeyl

;)

Anda mempunyai tanggungjawab sebagai pelajar, sy pasti mak dan abah sentiasa mendoakan anda, Ni cuma perasaan jek akmar, sy juga pernah merasakan seperti ini, semangat down giler,tapi rupanya ianya sementara jek, berblogging bila rasa semangat nak dtg untuk meluahkan sesuatu, kita akan merasa lagi frust kalau sesuatu yg kita nak buat tu secara paksa, biarkan ia berlalu dgn sendirinya..sy pasti berkat doa InsyAllah anda dpt konsentrasi dengan apa yang anda lakukan..wee :)

Impian no.2 tu dah tercapai, impian no.3 dan no.4 tu belum tercapai lagi!! :p

ezad : wee! byk2 terima kasih

InsyaAllah, segalanya akan baek2 saja

impian? insyaAllah

maceh! :p

About Me

My photo
No mountains too high enough, no oceans too wide. Cause together or not, our dance won't stop. Let it rain, let it pour. What we have is worth fighting for. You know i believe, that we meant to be. *takdir Allah dah tentukan yg terbaik utk kita*

Just Remember

When things are down
And you are out of your mind
Remember just remember
Allah is The Kind.

When your life is in darkness
And nothing is right
Remember just remember
Through the darkness,
Allah is The Light.

When nothing makes sense
And your heading for demise
Remember just remember
It doesn't make sense, but Allah is The Wise.

When times are troubled
And no one seems to care
Remember just remember
Allah won't hurt you, He is The Fair.

When your heart is breaking
And your pain makes you fall
Remember just remember Allah Sees it all.

When you are weak
And the road seems long
Remember just remember
Seek strength from The Strong.

When life is a burden
And everything is unstable
Remember just remember
Allah is The Able.

When the way is cloudy
And there is no one by your side
Remember just remember
Allah is The Only Guide.

When no one wants to listen
Or is willing to lend an ear
Remember just remember
Allah is always ready to hear.

When you are poor and penniless
And you are stuck in a niche
Remember just remember
Allah is The Rich.

When you are down in your misery
And there is nowhere to run
Remember just remember
You can always run to The One.

And when your scars are hurting
And your heart is in fear
Remember just remember
Allah is really here.

Followers