persahabatan ant 2 negara..ekekek ( dramatic..wekk) =p

sini pown aku dpt mkn sate gak..hehe..besh2..tu ade murtabak gak..hehe
..............

mengapa ber blog? kwn aku tanya nih
aku berblog sbb..

1) isi masa lapang
2) tempah luahkan apa2 yg tak bisa di luahkan dgn kata2, marah, sedih gembira
3) sebagai suatu diari kenangan ku.. bila dh keje..dh beberapa thn mendatg..aku bukak blog ni..baca entry2 lama. wee! beshnyer..kelakar..siap leh tgk gambar2 agik. ade cerita2 agik. hoho.
4) suka2
5) aku rasa happy. hoho



hee..anyway. next week last kt posting obgyn.. =) next posting adalah "neurology" my favourite subject..hehe. sukenyer..senang hatiku! =)

td erinda dtg lepak2 umah kt sini.hehe. best erinda tu..very humble.. parents die doctors kt sini. baek dan cantek orgnya ( hihi, takpe2 die tak baca blog ku) =p

hihi..

ape perasaan anda klu anda tahu anda sedang ditipu? di uji? atau hal2 yg seperti itu??
dan tiba2.. org itu hilang, pergi tanpa perkhabaran?
hoho. perasaan aku klu itu terjadi. hmm.. "hampa" (nada anak2 indo) hehe..
tp takpelah.. positif kan segalanya.. things happen for reasons.. ade hikmahnyer tu..

kata2 andini masa kt sepital wilingi, gara2 aku sgt keciwa dan hampa tak dpt sambut baby yg aku observe dari 10 malam sampai subuh tu.. huu..andini kata kt aku..

"akmar, jgn sedih..sabar.. org yg di uji dgn dugaan begitu pasti akan mendapatkan sesuatu yg lebih baik nanti.." dgn nada keibuannya. huu. terkedu gak.. and thanx. then, rasa cam lega sikit lar..klu tak, rasa nk marah jek ngn bidan tu..huuu..hehe. sbb syarat kt sana, sapa yg jaga ibu yg pregnant tu masa ingin bersalin..die yg leh sambut baby.hoho. aku observe dari kui 10 sampai pg..last2..bila dokte gug g solat..bidan tu terus sambut baby tu.. tade rejeki aku. sabar2 =)

pasti ade hikmah. hoho

hmm.. tu lah kehidupan. ape yg kite harapkan, tidak selalu kita akan dpt.. ade yg terlalu kite impikan..munkinkah? tidak memiliki tidak semestinya sesuatu yg tidak baik, munkin itu yg terbaik kan.

Hidup mmg tidak selalu indah, justeru yg tidak indah itu akan menjadi kenangan yg plg sempurna menghadapi hari mendatang.
=)
teruskan tersenyum pada dunia, kerna dunia akan tersenyum kepadamu..
walupown die cuma seorg tukang sapu sampah jalanan...hargailah, hormatilah..kerna hidup ibarat roda yg senantiasa berputar.. di atas..di bawah..

akhir..

hargai lah insan2 di sekitar kita..hargai lah ape yg kita miliki..
hargai lah segala yg berlaku..
hargai lah...

kerna diri mu begitu berharga (iklan) hoho

=p

maafkan aku.
yer.. maafkan aku
pada yg sgt merasa terganggu akan kehadiranku dlm hidup kalian.
maafkan aku..yer
maafkan aku
maafkan aku
maafkan jika aku buat sape2 terasa.
maaf kalu kdg2 aku tak reply msg..maaf klu kdg2 aku mmg tak sempat nk msg.
maaf yek. maaf.

peace!! ;)
hafizatul akmar hussin , malang, jawa timur Indonesia.. 4.58 pm 1 may 2009"

5 comments:

sweetnye ^_^

paw ;)

wargh.. dramatic betul entry mu kali ini mar...
sedih sob soob...

aku pun ingin mohon maaf andai ada salah wat kat mu mar...
time ni ku tgh ada final exm .. focus!!focuss!!! and habis final exm, balik terus keesokkan harinya.. uwaaa sob sob.. sedey weyh tak belajar lagi... dh menuju ke alam pekerjaan .. uwaa..uwaaa...

andai ada sumur di ladang,
boleyh sy menumpang mandi..
andai umurku pjg..
boleyh kita berym, berchat lagi...

uwaaaaaa...

nak nangis jap.. uwaaaa

P/s: ape ke hey nye ni yong!!!!!!!

marrrrr...

pipi mu makin tembammmmmm!!!!!!!


larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

hapela ika mepek nie..haiyoo! hoho

About Me

My photo
No mountains too high enough, no oceans too wide. Cause together or not, our dance won't stop. Let it rain, let it pour. What we have is worth fighting for. You know i believe, that we meant to be. *takdir Allah dah tentukan yg terbaik utk kita*

Just Remember

When things are down
And you are out of your mind
Remember just remember
Allah is The Kind.

When your life is in darkness
And nothing is right
Remember just remember
Through the darkness,
Allah is The Light.

When nothing makes sense
And your heading for demise
Remember just remember
It doesn't make sense, but Allah is The Wise.

When times are troubled
And no one seems to care
Remember just remember
Allah won't hurt you, He is The Fair.

When your heart is breaking
And your pain makes you fall
Remember just remember Allah Sees it all.

When you are weak
And the road seems long
Remember just remember
Seek strength from The Strong.

When life is a burden
And everything is unstable
Remember just remember
Allah is The Able.

When the way is cloudy
And there is no one by your side
Remember just remember
Allah is The Only Guide.

When no one wants to listen
Or is willing to lend an ear
Remember just remember
Allah is always ready to hear.

When you are poor and penniless
And you are stuck in a niche
Remember just remember
Allah is The Rich.

When you are down in your misery
And there is nowhere to run
Remember just remember
You can always run to The One.

And when your scars are hurting
And your heart is in fear
Remember just remember
Allah is really here.

Followers