huuuuu...just merasa ingin menaip...hoho- ari ni aku ade rase "homesick" ..ahahha- dh demam,selsema,batuk..saket tekak- hoho- tp tak ckp kt mak pown..mls lar, nanti mak risau laks- lagik pown sikit jak- ..hehe- kan dh wat janji sumpah doctor muda.."harus jaga kesihatan diri sendiri" hoho- .. ubat pown ade- rendu family ku.. aritu tepon mak..sembg2...esk leyh lar tepon agik... huuuuuuuuuu- ... takley selalu sgt tepon ngn msg mak..ahahha- biar mak rasa rendu byk2 =p ..hehe-

.... ahahaha.. ape eyh nk mepek-.. curhatku (curahan hati ku) .. kdg2 aku tak suke nk tulis luahan hati lam blog sbb kdg2 menampakkan kebodohan diriku..wahahaha!- tambah bila kene tang emosi- hoho- klu bab bercinta..bab jatuh cinta ke hape "aku lah perempuan yg bodoh" nape? hoho- sendirik mau ingat lah..ahahha- ..munkin byk sgt perasan kot..ahahhaha- tapi sekrg aku lebih byk idup dlm realiti... no fairytales anymore, no jejaka idaman anymore.. tade cintan2 dh..wahahah! mengapakah? hmm..myb i dont trust a guy anymore- ..ahahha- but, tak semua lelaki cenggitu- .. ahaha- tp percaya lah ckp aku, jgn percaya la dgn perkenalan di alam maya..melainkan anda sudah jumpe dirinya di alam realitas-... jgn asek berfantasi!! - hoho- ..

..haha- aku seorg perempuan yg normal- ahahah- yg konon2 mencari cinta sejati yg satu tuk suami ku shj ( ahaha- ayat yoyo dan poyos) - konon2 ar..ahaha- aku seorg yg idupnya byk dihabiskan bersama family nya, bersama teman2nya di sini, bersama buku2.. kehidupan sosial ku tak semeriah org lain..ahahha- masaku byk di rumah- dgn mak,abah, adek2..akak, abg2 ku..klu nk kuar pown tunggu lar diorg bwk kuar- ahahha- sampaikan..ade sorg member chatting aku ckp.. ahahha-

"cmnela nk ade pakwe, duk umah jakkkkkkk..." hehe- aku cm sengih jek dgr..mmg ar kdg2 busan- tp ntahla- .. susah ar nk kuar- ..hehe , kwn2 aku byk yg jauh2- pastu, dh keje la..hape lar..aku laks.. nk drive pown..dh 4 thn tak drive..hee- .. hoho! tapi, cm aku ar..selagi aku ade masa terluang- aku hanya ade cinta buat org2 tersyg..yg mmg aku tahu aku milik mereka- dan merela milik aku.. jadik- aku nk spend time ngn diorg puas2- hmmm..actually...ade satu peristiwa yg sgt terkesan pada aku...hmm... "kematian bapa sahabatku shuhada.." sebayaku..aku kenal bapanya, ibunya...hmm..bahkan pernah g picnic sama2..keluarga aku dan die- masa ayah die saket aku g sepital..hmm-.. dan masa hari memandikan jenazah, aku g menziarahi keluarga sahabatku itu- .."ya Allah..." ..die anak bongsu..manja ngn ayahnya..hmmm- aku dtg..aku terus crk die...die lam bilik..menangis jek...hmmm..die nampak aku..aku salam..dan terus peluk die...die peluk aku..lama...die nangis.....kemudian terus msk bilik..... "ya Allah.."

sejak hari itu...aku sgt menikmati masa bersama abahku dan emakku....
...
hmmm....aku takut....hmmm...
......
jadi- hargai org2 tersyg...sebelum kite tinggalkan mereka, atau sebaliknya..idup pasti berakhir!
.........
dakapla mereka..ucap syg dan rendu!-
bahgiakan mereka sebisa munkin....

hidup sementara!!

..........

huuu..tgh2 feelong tulis blog..zara kaco ajak beli mkn..hehe- k..mkn!!

daaaaaaa

6 comments:

oo. ade masalah mencari pakwe. bgs. xpyah cari. tunggu parents setelkan. bercinta lps kawen. amercam?

- tade hal- bercinta pas kawen cm lagik besh jek- hoho

haha... nama aku naik, ekekeke...

yes cik zahra.. of course la nek nama ko- kesss- ahahha- =p

huuuu... ehem..ehem.. pas kawen ke?? lalalalal... satu je akak bley ckp.. hargai ape yg ade skang.. sbb mungkin sok mende kita syg tu dh tkde.. sbb mase dpn tu nnt.. mende yg lps xkn kembali dh...sgt susah utk lupakan sesuatu kita syg.. kena plak org yg dekat ngan kita...melupakan tu takkn mungkin... (=_=")

thanx akak atas nasehat- setakat ni.. tade laks syg sape2 yg bergelar lelaki selain yg ada pertalian darah..hehe- dun worry.. - hehe

About Me

My photo
No mountains too high enough, no oceans too wide. Cause together or not, our dance won't stop. Let it rain, let it pour. What we have is worth fighting for. You know i believe, that we meant to be. *takdir Allah dah tentukan yg terbaik utk kita*

Just Remember

When things are down
And you are out of your mind
Remember just remember
Allah is The Kind.

When your life is in darkness
And nothing is right
Remember just remember
Through the darkness,
Allah is The Light.

When nothing makes sense
And your heading for demise
Remember just remember
It doesn't make sense, but Allah is The Wise.

When times are troubled
And no one seems to care
Remember just remember
Allah won't hurt you, He is The Fair.

When your heart is breaking
And your pain makes you fall
Remember just remember Allah Sees it all.

When you are weak
And the road seems long
Remember just remember
Seek strength from The Strong.

When life is a burden
And everything is unstable
Remember just remember
Allah is The Able.

When the way is cloudy
And there is no one by your side
Remember just remember
Allah is The Only Guide.

When no one wants to listen
Or is willing to lend an ear
Remember just remember
Allah is always ready to hear.

When you are poor and penniless
And you are stuck in a niche
Remember just remember
Allah is The Rich.

When you are down in your misery
And there is nowhere to run
Remember just remember
You can always run to The One.

And when your scars are hurting
And your heart is in fear
Remember just remember
Allah is really here.

Followers