hehe-..sweet tak?? sweet kan?? old loving couple =)

hehe- aku mmg suke tgk org2 tua..berdua2 dua an..keh3.. cam sgt romantic- .. selalunya aku dpt lihat kejadian2 itu di taman sewaktu jogging pg2 kat taman di kuala kangsar tu.. klu kat indo ni.. cam tak pernah tgk agik sbb jarang pun kuar jln pg..hehe

alkisah- aritu setiap kali balik bercuti...mak ngn abah salu gak ajak g jln pg..ahahha- dan selalunya.. aku mmg g ngn diorg tp sampai kt taman..aku akan g arah len. keh3..supaya leyh jamu2 mataku..wawawa!- hehe- salu aku jupe old couple cam di atas..sdg berjalan2 pagi..hehe- aku rasa panorama ini sgt "unik" dan "suwit" sbb yelah- anda ingat mudah ke nk perthn kan umah tangga sampai bila2?.. bukan mudah- ..masa bercinta mmg segalanya indah-..slg terima kunun nyer..bila dh kawen...baru seminggu pown, anda akan tahu semua ttg pasgan anda- ... hoho! - tu sbb aku respect ngn org2 tua yg maseh lagik romantic..walupown sudaa tua- keh3-


..ni la trek jln pagi aku...wekeke...mmg besh- pg2 jln2 kt sini...biasala..Kuala Kangsar ni- adalah bandar diraja..ehem2..ahahah..tp aku bukan anak raja..ak hanya rakyat jelata..keh3- mmg flora dan fauna nya sgt terpelihara- sgt mendamaikan- hehe

...ni sg perak! - ... ni la suasana yg mendamaikan di pagi hari... hehe- ....
sbb ape tetibe tulis pasal nie..sbb now..di pagi yg hening...aku di sini...huuuuu..keh3 =p


lagi satu...ni lar kedai kecil abahku.namanya "huzulisa"..hehe- di dlm kaw masjid ridwaniah, Kuala Kangsar..andai anda singgah di sana- silalah ke kedai kecil abahku..hehe- kedai kecil dan biasa2 aja- kata abah mengisi masa lapangnya setelah udah pencen..hoho- .anyway..abahku kan..klu g mana2..chinese meti ingat abahku chinese gak..wahahha- penah sekali ni..ade org cina ckp cina ngn abah..ahahha..abah senyum jak..then,abah salu kata,klu leyh ckp cina kan bgs..wehehhe. - ..hehe- aku penah jek tolg kt kedai tu..sebelum abahku dpt seorg pembantu..wehehe- aku ni mmg dh biasa duk kedai..keh3- klu lek umah.. pg2 tolg makcik ku jual nasi lemak n kue mueh- ahahha- besh gak..cuci mata =p ..tp kan byk org tua jak! ahahha- .. masa berniaga tu..mmg jupe mcm2 ragam manusia..nk cepat la ..hape la..ahahha..yg bestnyer diorg salu kata- "adek, tak g sekolah ke?" hoo- keh3.. ade satu hari ni...kwn mak aku senarnyer tp die tak kenai aku ar..aku taw die cekgu sekolah mana ntah..ahahha.. cm nk sound aku tak g sekolah..wekekek- aku wat bodo jek la..kdg2 mls pown nk ckp aku study mana..angguk jak, sengih.. =p .. aneh sungguh- abgku pown suke tolg2 gak..- pastu nanti diorg kata.."adek belajar kt tempat lain eyh" ahahhaa..padahal abgku itu dh keja..dh tua..haishh..bagaimana kah mata org2 ini?..keh3.. tp aku suke duk kedai abah agik, sbb duduk jak..klu kedai makcik haku..keshh...tak sempat duduk..yelah... dari kui 7-9 pagi jak... huuuu

..hehe-

About Me

My photo
No mountains too high enough, no oceans too wide. Cause together or not, our dance won't stop. Let it rain, let it pour. What we have is worth fighting for. You know i believe, that we meant to be. *takdir Allah dah tentukan yg terbaik utk kita*

Just Remember

When things are down
And you are out of your mind
Remember just remember
Allah is The Kind.

When your life is in darkness
And nothing is right
Remember just remember
Through the darkness,
Allah is The Light.

When nothing makes sense
And your heading for demise
Remember just remember
It doesn't make sense, but Allah is The Wise.

When times are troubled
And no one seems to care
Remember just remember
Allah won't hurt you, He is The Fair.

When your heart is breaking
And your pain makes you fall
Remember just remember Allah Sees it all.

When you are weak
And the road seems long
Remember just remember
Seek strength from The Strong.

When life is a burden
And everything is unstable
Remember just remember
Allah is The Able.

When the way is cloudy
And there is no one by your side
Remember just remember
Allah is The Only Guide.

When no one wants to listen
Or is willing to lend an ear
Remember just remember
Allah is always ready to hear.

When you are poor and penniless
And you are stuck in a niche
Remember just remember
Allah is The Rich.

When you are down in your misery
And there is nowhere to run
Remember just remember
You can always run to The One.

And when your scars are hurting
And your heart is in fear
Remember just remember
Allah is really here.

There was an error in this gadget
There was an error in this gadget

Followers